Inspired by: No added sugar


Toen Griet nog een postje deed over haar tripje naar Parijs, leerde ze me het merk "No added sugar" kennen. Werkelijk zo ontzettend mooi!!!! Een jurkje komt onze richting uit, maar er waren ook toffe bloesjes bij met een mooi kraagje. Mij denkwerk ging weer in overdrive en er kwam een zalig kleedje uit, al zeg ik het zelf.





 

Het patroon komt volledig van mijn eigen hand. Het is een vrij smal A - lijntje met onderaan een strook plooitjes.
Voor het kraagje gebruikte ik een restje kant, dat nog aan de jurk zat die ik al eerder verknipte voor Julie.


We bestelden ook nieuwe schoentjes bij Kinderstappers.nl, zilver met een luipaardprintje. Helemaal Hanne en ze is dan ook keifier!


Voor wie denkt dat hier alles goed gaat: ik ben nogal fanatiek in het uitdunnen van naden en knipte een best groot gat in mijn voering. Gelukkig in de voering, ik zou nog al eens een attak gekregen hebben.
Het stofje is flinterdun en ik denk viscose. Ik bracht het vorig jaar eens mee uit het Stoffenpaleis in Hasselt.


 Zoals ik al zei: keifier dus :)