En Route


Wij (Julie en ik) hadden het direct te pakken voor deze stof, toen EvaMaria er een stoere jurk mee maakte


Het duurde nochtans enkele weken voor ik ze bestelde. In de nieuwe SVDZ staat een voorbeeldje van een jurk met een rits vanvoor en teruggeflapte kapmouwtjes. Supermooi en heel geschikt voor een ouder meisje. 


Het was meteen ook een test, om het patroon voor Julie uit te proberen.
Voor haar moest ik wel een beetje aanpassen. Volgens de maattabel had ik een 146 nodig voor de taille, maar een 134 voor de borstomtrek. Ik nam de 146 en na een pasbeurt heb ik inderdaad de borstomtrek wat moeten innemen. Nu past het wel mooi en heb ik weer een schoon basispatroon waar ik een hele tijd mee verder kan.

We zijn trouwens dadelijk "en route" naar het Stoffencircus in Genk, want Liesselove is daar.

Bij Veritas vond ik een glitterpanty voor onder de jurk, ik ben erg benieuwd hoe lang die het gaat overleven.






Een bijpassend vestje lag hier nog in de kast, en kocht ik in de solden bij JBC.


Hup, wij zijn ermee weg! 
Ik weet graag, wat jullie van mijn creaties vinden! Laat het me weten via een reactie!